loading...
Sarita
Sarita بازدید : 57 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

Download

یه بار بهت گفتم که از تنهایی خستم

یه بار بهت گفتم نگو نه

تو فکر میکردی که من با یکی دیگه ام

یه بار بهت گفتم نبودم

 

یه بار بهت که گفتم غیر از تو کسی نیست

و من از هرچی تنهاعه بیزارم

بهت گفته بودم اگه تو پیشم نباشی غریبه های این شهر منو تنها نمیزارن

///

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیست 

تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیست

حتی تو عکسات خودت نی

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست

////

بغل کن مامانتو فقط

همونکه هرجا میری بهش میدی امارتو غلط

همونکه بهت یاد داد دروغو

کاری کرد شروع شه این کارای دولبت

همونکه سره دیر رسیدن دو سه روز باهات قهره

ولی نمیدونه بچش تهرانو اباد کرده

فکر میکنه که هرکی باهات یه ولگرده

همش داره زور میگه و همه چیو ول کرده

همونکه نمیبینه این رفتار های قفلیتو

نمیبینه حتی رو اینستا عکسای لختی تو

همونکه خودش تو جامعه هیچی نبوده

نمیتونه شادی تو با من ببینه  حسوده

بغل کن باباتو که خیلی خوبه باهاتو

کاری کرد ببرم از این خونه پاهاتو

برو پیش همون ها یه وقت اینجا نمونا

خراب میشی عزیزم یه وقت میشی از اونا

///

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیست

حتی تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیست

حتی تو عکسات خودت نی

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست

///

غمو تو فیس زردت دیده

ولی باز لجبازه و زجرت میده

هی گیر میده به سرخی چشات

حرفای بد بهت میگه

همش حرف حرف خودشه

حتی گیر به تیپو وزنت میده

تقصیر مامان توعه که الان وضعت اینه

///

پاتو بریده از این خونه

واسه همینه دلت خونه

نمیفهمه با یکی باش 

بهتر از نصف تهرونه

پاتو بریده از خونه

واسه همین دلت خونه

نمیفهمه با یکی باشی 

بهتر از نصف تهرونه

///

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیست

تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست

دیگه اخماتو اشکاتو شکات مهم نیست

حتی تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده ي مورد علاقتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 3,174