loading...
Sarita
Sarita بازدید : 28 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

 

Download

تکست اهنگ

دارم میرم خیالت راحت

دیگه نمیای تو خوابم

که بگم تورو تو خواب میبینم

همه عکساتو دارم قاب میگیرم

منو تنهاییو سازم 

اون خاطراته که بازم

منو روانی میکنن

مثه قدیم دیگه نمیمیری واسم؟

اون خاطراته که بازم

منو روانی میکنن 

مثه قدیم دیگه نمیمیری واسم

اون من بودم که واست تب میکردم

بخاطر تو روزامو شب میکردم

اون من بودم که

هرکاری میکردی نادیده گرفتمو میزاشتم که بخندی

یکم برگرد به خاطراته قدیم 

اونقد خاطره داشتی که عشقت منو ندید

که چشماتو بستیو گزاشتی روهم 

منو فروختی به اونا که دوره مونن

دوباره منو موزیکای قمگین 

برو سراغ ادمای بدی که شاید تو باهاش بمونی اون تورو نمیخواد میدونی

رفتی منو گزاشتی تنها منم میخونم از غمو دردام

رفتیو منو گزاشتی تنها منم میخونم از غمو دردام

///

گفتم چشم میزارم برو قایم شو

اما رفتیو دیگه پیدات نکردم

همه جار رفتم

همه جا رو گشتم

اما وقتی که صدات میکردن گفتی که 

از پیشت رفتن

دوباره تنها موندم خودم

با حرفایی که تو گوشم پرن

با حسی که میگفت اصلا ولش اون ولت کرد دیگه نمیرسی بهش

ولی تهه دلم یک بهت امید داشتم

که برمیگردیو

من امیدوارم که کنارو اون تا تهش بمونی

قدر همو تا وقتی کنار همید بدونید

دوباره منو موزیکای غمگین

برو سراغ ادمای قبلی 

که شاید تو باهاش بمونی 

اون تورو نمیخواد میدونی

رفتی منو گزاشتی تنها منم میخونم از غمو دردام

رفتیو منو گزاشتی تنها منم میخونم از غمو دردام

////

الان کنار اون بگیر بخواب بی دقدقه

منم رگمو میزنم

چون هردفعه که یاد تو میوفتم خراب میشه عالم

منکه پای عشقمون همه چیمو دادم

دارم فراموشت میکنم

اون الان شده هم اغوشت میدونم

پس من خدافظی تا بعد

تو هم باش با دوست پسر تازت

گفتی من این رابطرو کات میکنم

الان اون شده بی اف فابط میدونم

الان با اون دوست شدی به ارامش رسیدی؟

ببین قضیه رو تو به کجاها کشیدی

من شبا با بی خوابی 

تو پیش اون میخوابی

از همدیگه دوریم توهم ولش میکنی

به همین زودی

اینو گوش کن حرف عشقت بوده

عشقو عاشقی واسه شما زوده

دوباره منو موزیکای غمگین 

برو سراغ ادمای قبلی 

که شاید تو باهاش بمونی اون تورو نمیخواد میدونی

رفتیو منو گزاشتی تنها منم میخونم از غمو دردام

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده ي مورد علاقتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 174
  • بازدید کلی : 3,177