loading...
Sarita
Sarita بازدید : 12 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (1)

download

 

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم

واسه همینم دیگه وقت رفتن بوس بهت ندادم

صورتتو پس زدم دلت شکست ازم

ناراحتی ولی دست زدن همه بهت همونطور که حدس زدم

دیگه رفتم واقعی فکر کن مردم فکر کن قرص مرص خوردم یا رفتم لشمم بردم

فکر کن نیستم فک کن رفتم کلا دیگه نمیام عمرا

فک کن نه اینو باور کن تموم شد 

دیدی اون همه شبو روزامون اخر خب حروم شد

دیدی چه قده فاصلمون دوره

هرچی که فکر میکردم اخر خب همون شد

دیدی چقدر سردم الان باتو دیدی که میبرم از این خونه الان پاتو

خودم نخواستم با یکی مثه تو باشم دیگه

وگرنه هرلحظه ب.ده یکی برام جاتو

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم

دیگه احتیاج به بغلو بوست ندارم

فک کردی من خرم هه فکر کردی 

دیگه رفتی. وا شدی از سرم

فک کردی لجبازی من از تو دیگه بدترم نپری دیگه دم پرم

بچرخ تا بچرخیم میفهمی کیو از دست دادی یکمی بچرخی 

تویه تجربه ی تلخی که خوب بودی یه وقتی

ولی بهتر که رفتی درست عینه یه تفریح

ببین یه رویا بود بود باهات واست

انقده به چشم میومدی اینهو این لامپا صد

ولی انقده درگیر دروغو این کلکه ای که دوروز با ما میپری فکر میکنی ملکه ای

هه ببین خنده ای تو یه بیلیاقت یه کودن بی جنبه ای

دوست ندارم  نه دیگه دوست ندارم

دیگه اطمینان به چشمای لوست ندارم

دوست ندارم نه دیکگه دوست ندارم دیگه احتیاج به بغلو بوست ندارم

 

................................................

 

دیگه کم کم وقت میزارم برا کارم اره بیشتر از تو میرسم به هوادارام

کسی عاشقنه حسادت مسادت حالیش نیس

فقط سیعشه باشه همه شبا ارام

من ارامش میخواستم تو صورتتو هی میکردی ارایش

اه همه حرفامو سرسری رد میکردی ولی رسیدی حالا بهش

نه همش بهت ثابت شد از اس ام اسات معلومه

حالا برو جلو دوستات الکی قصه بساز از خونه 

بگو خوبم سلامم میرسونم

بگو دورم اما بخوای خودمو الانم میرسونم

خوش باش با خاطرات با یادمو حرف بزن از چیزایی که بهت یاد دادم

عکسامونو نشون اینو اون بده از این عکسا با هوادارامم زیاد دارم

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم

دیگه اطمینان به چشمای لوست ندارم

دوست ندارم نه دیگه دوست ندارم

دیگه احتیاج به بغلو بوست ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده ي مورد علاقتون؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 3,184